Asiakasystävällistä palvelua ja ajotapaa

Posted on Posted in Tilausajot, Yritys

 

Oulun joukkoliikenne julkaisi vastikään alkukeväällä teettämänsä asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset.
82 % matkustajista antoi Oulun joukkoliikenteelle erittäin hyvän tai melko hyvän arvosanan ja iloksemme meidän liikennöimät linjat löytyivät tulosten kärkipäästä.
Liikennöimämme Citybussiliikenne (A,B,C) saivat koko kyselyn parhaat arvosanat ja kokopäiväisesti liikennöivistä linjoista (Citybussiliikenne poislukien) ensimmäiseksi kipusi myös liikennöimämme linja 7 Puolivälinkankaalta Saarelaan.

Kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen niin tilausliikenteessä kuin joukkoliikenteessä vaikuttaa useat asiat kuten asiakaspalvelu, kalusto ja ajotapa.  Pyrimme jatkuvasti kehittämään näitä ohjeistamalla ja kouluttamalla henkilökuntaamme, päivittämällä kalustoamme sekä seuraamalla ajotapaa .

 

Uutinen Oulun joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyskyselystä: http://www.bussiuutiset.fi/kuljettajien-ystavallisyys-ja-ajotapa-saivat-kiitosta-oulussa/

Otimme viime keväänä käyttöön Kihon ajotapaseurantalaitteet, joiden avulla pystymme seuraamaan ajotapaan liittyviä asioita ja puuttumaan kehitys kohtiin jatkuvasti. Laitteet raportoivat niin reaaliaikaisesti kuin historiallisesti muun muassa ajoneuvon ajonopeuden ja paikkatiedot, sekä normaalista ajotavasta poikkeavat jarrutukset ja kiihdytykset sekä ajoneuvon joutokäynnit.
Näiden tietojen pohjalta keräämme kuukausittain jokaiselle kuljettajalle omat raportit heidän ajotavastaan, joiden pohjalta pyrimme puuttumaan kehitystä vaativiin osa-alueisiin.

Haluamme kehittää toimintaamme entistäkin asiakaslähtöisemmäksi ja toivommekin saavamme teiltä asiakkailta palautetta ja kehitysideoita myös tulevaisuudessa. 

Otamme mielellään vastaan niin risuja ja ruusuja osoitteeseen: palaute@oubus.fi